۸۰ ترفند افزایش فروش اینترنتی
امروزه بسياري از مشاغل در فضاي مجازي شکل ميگيرند و به صورت آنلاين مشتريان خود را پيدا ميکنند و محصولات و خدمات خود را به آنها ميفروشند. مشتریان به دنبال اجناس ارزان قیمت، با کیفیت و قیمت مناسب هستند.
چگونه میتوانیم نظر مشتریان را به طرف خود جلب کنیم؟
رضایت کاربران و اعتماد مشتریان خود را به معرض نمایش قرار دهید
هیچ وقت به اندازه حالا فیدبک ها و بازخوردهای مشتریان از محصولات و سرویس های شما اهمیت نداشته است. چرا که این روزها می توان در کسری از ثانیه با صدها و هزاران کاربر از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط پیدا کرد.
اینگونه که شما نظرات را به نمایش در بیاورید میتوانید نظر مشتریان را جلب کرده و دلگرمی به آنها بدهید که محصولات بدونه هیچ مشکلی میباشند.
وقتی مشتری از محصول رضایت نداشته باشد میتواند محصول را مرجوع و هزینه را کامل دریافت کند.
تضمین بازگشت وجه بیقید و شرط را در فروش خود بگنجانید
شاید اینطور به نظر نرسد، اما در بسیاری از مواقع، تنها دلیل خرید نکردن مشتریان، نبود ضمانت برای خرید است. هنوز هم اغلب کاربران اینترنتی خرید آنلاین را ریسک آمیز می دانند. در این حالت در بیشتر مواقع، کاربران به خاطر عدم ضمانت معتبر از خرید خود صرف نظر می کنند.
تکنیک چند تا بخر و یکی ببر
بهترین ترفندهای فروش اینترنتی شامل برنامه هایی می شود که تجربه خرید فوق العاده ای برای مشتری به وجود بیاورند. در واقع شما می توانید برای کالاهای مختلف خود از این حربه استفاده کنید و یک کالای اضافی را در هنگام محاسبه قیمت محصولات به صورت رایگان به آنها اضافه کنید.
نظرات بسته شده است.